Wednesday, May 29, 2019

Makanan Popular di Kuantan Nombor 1!

Kuantan memiliki banyak tempat menarik untuk dilawati ketika cuti hujung minggu. Apatah lagi kedudukan ibu negeri Pahang ini dekat dengan pantai. Ini membuatkan banyak aktiviti riada yang boleh anda lakukan bersama keluarga dan rakan. Bercuti di Kuantan memang berbaloi, tapi perut perlu juga diisi. Nak makan di mana? Restoran manakan yang sedap dan berbaloi di Kuantan ini? Oleh ini kami akan senaraikan beberapa tempat makan best di Kuantan untuk melancarkan percutian anda.

#1 MABIQ Restaurant

Kalau nak makan ikan patin tempoyak sedap, anda tak perlu ke Temerloh. Di Kuantan sendiri restoran yang menyajikan hidangan tradisi yang sedap! Anda hanya perlu ke Mabiq Restaurant yang terletak di Tanjung Lumpur.
Restoran ini memang terkenal sebagai tempat makan tengah hari di Kuantan. Pastikan anda datang awal kalau tidak memang susah untuk mendapatkan meja.
*** Kedai-kedai makan yang kami kongsikan ini sudah terbukti keenakkannya berdasarkan review orang ramai. Bahkan ia juga pernah viral di media sosial. Tanpa membuang masa jom ketahui tempat makan menarik di Kuantan!

No comments:

Post a Comment

Hotel Kuantan

Total Pageviews

Followers